اگر شما در مرکز آموزش راهنمایی برای مشکل خود پیدا نکرده اید، می توانید با ارسال یک تیکت و انتخاب دپارتمان مناسب از ما سوال کنید.


 پشتیبانی فنی

برای رفع هرگونه ابهام در کار با مارکت گیم ریجن , مشکلات موجود در وبسایت و همچنین حساب کاربری با این دپارتمان تماس حاصل فرمایید

 پیگیری خرید های ناموفق

در صورتی که در خرید آیتم های خود به مشکل برخورده اید ( ارسال نشدن آیتم ها , کسر شدن مبلغ اضافی و...) با این دپارتمان تماس حاصل فرمایید

 پیگیری فروش های ناموفق

در صورتی که در فروش آیتم های خود به مشکل برخورده اید ( تحویل گرفته نشدن آیتم ها توسط مارکت , واریز نشدن مبلغ به حساب کاربری پس از فروش و...) با این دپارتمان تماس حاصل فرمایید

 امور مالی:

پیگیری تمامی تراکنش های ناموفق , عدم انتقال وجه به حساب بانکی و یا واریز وجه به حساب کاربری مارکت از طریق این دپارتمان انجام می شود